make me

Sooooorry, men jag har glömt bort bloggen. Eller det var en lögn, jag har inte glömt. Bara inte tänkt på den.
Så det får bli ett litet, eller inte litet, inlägg om de senaste minnena.
Jag har höstlov nu och tar det så lagligt lugnt som jag någonsin kan. Helgen var pain in the ass hela tiden och skulle aldrig orkat gå till skolan om det varit skola i måndags. Så nu laddar jag mina batterier. Bildligt talat.
Karolina den fina är här och hälsar på och hon och Nisse sprider så mycket glädje över vardagen som jag behöver. Passar mig utmärkt att fjanta runt med dom och sen lägga mig och kolla på film, it's amazing.
I lördags var jag på fest hos finaste Malin, hon fyllde tjugo. Det var riktigt roligt, fick känna sig lite vuxen.
På torsdag eller fredag kommer Ingrid och Janne, och det är hjärtans fröjd över allt. De ska flytta ihop, det är så stoort. Blev plötsligt ännu större nu när jag tänkte på det. Shit. GOTTA CALL HER RIGHT NOW.
Heeee, okej hon svarade inte. Får ringa henne imorgon istället.
Vad rörigt det blev... Whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0