Officiellt!

Idag har jag officiellt tillkännagett att jag har en blogg, på bilddagboken, där många av mina vänner "hänger"!
Man kan ju inte ha en hemlig blogg, som Annika sa idag till mig. Så hej!

Idag har jag spelat piano, fast egentligen mest orgel. Det var roligt, fast jag var lite off. Har inte övat på ganska länge, likadant med gitarren, så jag måste verkligen bli bättre på att öva. Varje gång jag ska öva på mina läxor så blir det alltid att jag spelar nåt annat, nåt som jag inte har i läxa och det funkar ju inte!
Men det löser sig, jag får börja sköta mig. Starta ett nytt liv, haha! Okej, internskämt...

Min storebror David är för tillfället hemma hos oss och praktiserar på min skola i två veckor. Alltså på estetprogrammet.
Så idag på kören lärde han oss en ny låt, som han hade arrangerat. Det var "My Grown Up Christmas List" med Kelly Clarkson. Även Michael Bublé har gjort den. Vet inte vem som gjorde den först, men grymt fin är den!
Och min bror är så himla duktigt på att göra stämmor och sånt, så jag blev jättestolt! Och det är ju alltid härligt!

Idag hade jag på mig svarta strumpbyxor, blå tubklänning, svart kofta och en blågul cardigan eller vad man ska kalla det. Den blågula tröjan har jag snott av min storebror Erik. Den är alldeles för stor och lite uttöjd vid magen, men ändå är det den som jag mest fick komplimanger till idag! Så ironiskt. Men den är otroligt skön! Men Annika gillar den inte, den gör hennes hår jätteelektriskt, haha! Lite roligt är det allt. Jag var tvungen att ha två koftor idag, annars hade jag frusit ihjäl. Det är så sjuttsingen kallt ute, och inne i skolan med för den delen. Och mina händer är det kallaste av allt! Jag har riktigt dålig blodcirkulation... Och nej, jag röker inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0