Min lins kliar lite idag.

Jag har kontaktlinser, och idag kliar den som sitter i höger öga. Lite irriterande, ja. Men jag ska byta snart, i månadsskiftet så då slipper jag det! Annars är det redigt soft att ha linser, man slipper att ha ett par glasögon som bara är i vägen.

Idag har jag haft en konfirmandgrupp som heter Jakob, det var roligt. De skulle slå upp olika ställen i Gamla Testamentet och jag skulle hjälpa dom. Det behövde dom flesta kan jag ju säga. Frågan är om de överhuvudtaget tänker eller om de bara skiter i allt. De började snacka CS istället och frågade om jag inte hade en kille som spelade det, och jag bara: "Öööhh! Läs istället!"
Men de är roliga ibland i alla fall.

Jag har också mailat min farfar. Jag har ganska dåligt samvete för att jag aldrig hälsar på honom och min låtsasfarmor Gertrud. De betyder faktiskt väldigt mycket för mig, så jag borde inte bara glömma dom.
Det är ju inte om om de har jättemycket tid kvar liksom... Även om det är sorgligt att tänka så, så är det ju ändå sant. Jag kan inte ignonera det.
Det är svårt att få tid med det bara. Jag har så mycket annat på gång i mitt liv, och det känns på något sätt som de bara flyter med. Jag vill att de ska veta att jag vill prioritera dom, nu när jag faktiskt har chansen. Det skulle bli så jobbigt sen när jag vill ta igen det som jag missat och då inte längre kan göra det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är en speciell känsla när man får ta på helt nya, fräscha linser haha :D

2008-11-26 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0